سئو یا SEO چیست ؟ | سئو سئو

شما اینجا هستید :


50% تخفیف ویژه پاییزه فقط تا آخر ماه محرم
مراقب بک لینک بی کیفیت و تقلبی باشید ...

سئو یا SEO چیست ؟

سئو یا SEO چیست ؟

بعد از مدت ها فعالیت در سایت میلان سئو متوجه موضوعی با اهمیت شدم که بعضی از دوستان اصلا مفهموم سئو یا اس ای او رو نمیدونند ! پس درباره سئو و متخصری از تاریخچه سئو و بهینه سازی رو براتون ارائه میدیم.

برای دیدن مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سئو در اصل فعالیت هایی کد نویسی گونه یا فعالیت هایی که موجب جلب اعتماد میان موتور های جستجوگر و کابران میشود !

وقتی سایت شما سئو بشه در نتایج جستجو شانس بیشتری خواهد داشت که در نتیجه بازدید بیشتر و کسب در آمد بهتر رو به ارمقان میاره …

بهینه سازی چیست ؟

بهینه سازی به فعالیت هایی که اغلب نیاز به کد نویسی ندارند ولی به مهندسی اجتماعی وابسته است ! به طور مثال عکس های بهینه شده در سایت قرار بدید …

بهینه شدن سایت باعث افزایش سرعت سایت ، رفع مشکلات اجتماعی و … میشوند که باعث جلب توجه همگان میشود ! با توجه به تخصص های وبمستر ها هر وبمستر باید اصول اصلی سئو را یادگرفته باشد . درنتیجه پیشرفت خواهد کرد .

سئو و بهینه سازی اولین بار در دهه ی ۱۹۹۰ میلادی صورت گرفت که توسط سایت های بزرگ و ثبت سایت در خزنده ها ارتقاع پیدا میکردند ولی در حال حاظر پس از گذشت تقریبی ۲۵ سال و گسترش علم و اینترنت الگوریتم های پیشرفته ای جهت سئو و بهینه سازی ایجاد شده است .

این آموزش توسط حسین جوانمرد (مدیریت میلان سئو) ایجاد شده است .

لطفا کپی رایت رو رعایت کنید.

بردیا
گفته :

سلام.
دوست عزیز شما وقتی سایت خودت انقدر ضعیفه و سئوی پایین که چه عرض کنم درواقع اصلاً سئو نشده و جداً تا این حد افتضاحه ، چطور می خوای سایت دیگران رو سئو کنی! شما اگه بیل زنی اول باغچه خودتو بیل بزن!!
ببخشید رک حرف زدم ولی رو حرفم فکن لدفن

میلان سئو
گفته :

سلام دوست عزیز .
در چه صورتی این رو میفرمائید ؟ لطفا مدرکی نشون بدید که نمایان گر این حرف شما باشه !