مقدار پست ارسالی در روز | سئو سئو

شما اینجا هستید :

میلان سئو » مقالات آموزشی سئو SEO » مقدار پست ارسالی در روز

50% تخفیف ویژه پاییزه فقط تا آخر ماه محرم
مراقب بک لینک بی کیفیت و تقلبی باشید ...

سئو

با سلام خدمت دوستان عزیز و همراهان میلان سئو ، باز هم سوالاتی از سمت دوستان شده که چه مقدار یا تعداد پست در روز ارسال کنیم تا محبوبیت گوگل Google را بدست آوریم ؟

آیا ارسال پست تعداد بالا در سئو تاثیر دارد ؟

باید خدمت این دوستان عرض کنم که گوگل کمی (بسته به تعداد) عمل نمیکنه ! بلکه کیفی عمل میکنه و بسته به کیفیت پست ارسالی شما به شما و پست شما امتیاز میدهد .

 

 

به طور مثال یک رباط روزانه ۱۰۰ پست ارسال میکند ولی هیچ کدام از پست ها توسط گوگل ایندکس نمیشوند .

و یک شخص روزانه ۱۰ پست ارسال میکند که گوگل این ۱۰ پست را در صفحات اول گوگل جای میدهد و باعث افزایش بازدید و رنک و … میشود .

 

نتیجه کلی : از ارسال پست های کپی و اسپم جدا خودداری کنید چون باعث میشه هیچ پیشرفتی نکنید. ارسال پست نیازی نیست زیاد باشد باید کیفیت داشته باشد اگر کم میگذارید درست بگذارید.

 

این آموزش توسط حسین جوانمرد مدیریت میلان سئو ایجاد شده است لطفا کپی رایت را رعایت فرمائید

حسین رضایی
گفته :

سلام.ممنون بایت مطلب خوب شما.آیا عکس ها ی گنجانده شده در یک مطلب اختصاصی حساب میشوند؟مثلا من یک پست درباره عکس های بازیگران میزارم و تو مطلبش فقط و فط عکس هست.آیا این مطلب اختصاصی خواهد بود یانه؟گوگل که نمیتونه عکس های کپی رو تشخیص بده و خیال میکنه اختصاصی هست

میلان سئو
گفته :

عکس ها هم میتوانند اختصاصی یا غیر اختصاصی شناخته شوند ! گوگل امکان تشخیص تصاویر را هم دارد ! شما سعی کنید ار ارسال پست های اینشکلی متن هم در لابه لای این تصاویر به کار ببرید و متن اختصاصی البته !